Jag har ett problem....

Skrev ju i dagens första inlägg om att mitt knä kändes som en ballong. Jag trodde faktiskt det skulle gå över som det gör alla andra dagar! Men under dagen har det bara blivit värre och värre, jag kan knappt sätta ner benet nu.

Även om det gör mig totalt skräckslagen måste jag ringa till sjukhuset imorgon och be om en kortison-spruta. Ni som har fått en kortison-spruta vet hur jävla ont det faktiskt gör att få en sån rakt in i tex knäleden.

Jag börjar nästan svettas bara jag tänker på det nu. Men det är inte mitt största problem för jag kan ju inte köra själv och Morsan jobbar imorgon. Så just nu vet jag faktiskt inte hur jag ska lösa det här. Ringde Dennis och kollade men han jobbade också imorgon. Smsade Emli men hon skulle tvätta :/ 

Har verkligen inte mage att fråga Snel-Ema igen! Hon ställer upp så jäkla mycket redan och det vill inte jag utnyttja för mycket...

Jaja, det löser sig säkert.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0