Jag börjar tvivla......

Tvivlar på att sjukhuset kommer ringa idag. Jag menar sen när brukar dom ringa efter klockan 13? Det är så jävla dålig stil att inte kunna höra av sig! Man kanske bara borde åka in och sätta sig i väntrummet och protest sitta där tills vakten får bära ut mig eller ngt. Ja fan där har vi en idé.

Sitter och fikar lite nu, kaffe i Arsenal-muggen är oslagbart faktiskt. Hittade en bulle från Morsans stor-bak för ett par veckor sedan :) Inte fel alls.

Vet ni vad, jag vägde mig innan. Jag har gått ner tre kilo den här veckan:D Och då hade jag kläder på mig när jag vägde mig! IN YA FACE :D Därför blir det pizza idag.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Emli

Åh pizza! Fast mina taco + kladdkakerester är också rätt ok ;) förresten så äger min musiksmak! :D

2009-01-23 @ 19:10:25
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: E

Man ska unna sig :-D Ringde de? Det lät som om ni hade en sjukt rolig kväll i alla fall :-D

2009-01-24 @ 15:50:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0