Jag är fixar'N

Ikväll har jag gjort en god gärning. Den som ansvarar för IFK Nässjö's hemsida, Pelle Engstrand hade lagt upp en skytteliga-tabell på hemsidan för några dagar sedan. Jag satt och läste när jag hittade min goda vän Fröken Haegerstam som gjort ett mål för J/W. Men dom hade stavat hennes namn fel. Dom hade stavat hennes namn med Ä istället för AE. Så jag mailade helt enkelt IFK så att dom fick ändra;) Rätt ska vara rätt.

20 minuter senare fick jag ett mejl från Herr Engstrand där han tackade för informationen och han höll med, rätt skulle vara rätt så han ordnade det direkt :P

Mest nöjd är jag för att jag fick ett hjärtan av fillan på msn. Shhh säg inget till ngn, då kan hennes hårda image mattas av och det hadu ju varit skandal *hm*

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

ey var är min tröja?! :O

2009-01-09 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0