Ja si di rike di kan!

Denna söndag går långsamt! Har blivit mycket NHL än så länge. Men eftersom det gick så jävla dåligt så stängde jag av, det var helt enkelt inte roligt att få spö hela tiden.

Pratat länge med Jossan också, ska åka till Umeå och ragga lössläppta flickor nu är tanken! Frågan är bara när! Så Umeå here i come :P

Sen helt plötsligt dök Farmor och Farfar upp, dom hade varit ute och åkt med Pappa på diverse småvägar och dom verkade nöjda. Tyvärr så börjar dom bli lite för gamla för sitt egna bästa. Jag råkade säga att vi ska tapetsera om i mitt rum och då började det vanliga tjatet, ja si di rike di kan dom, ni e så rika o bla bla bla bla. Det ska tilläggas att Farmor och Farfar är nog rikast i vår släkt för tillfället. Men det blir nog så när man blir gammal, ALLT är dyrt på något konstigt sätt. Men vilket tråkigt liv att räkna på allt. Vill man ha ngt så får man helt enkelt betala och vara glad, det kostar att ligga på topp....

Så nu har jag avreagerat mig lite.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0