If love is a labour i'll slave to the end!

Goddag bloggen. Idag har jag varit duktig faktiskt. Gick upp klockan 8 för att åka till sjukgymnasten, visst jag var förbannat trött, och kroppen värker som satan. Men jag fick för mig att städa rummet nu, jag har gått runt och sagt att jag ska städa i tre veckor eller något så det var verkligen dags! Så nu har jag plockat iordning på allt och slängt ut lakan osv. jag väntar bara på att morsan ska komma upp med dammsugaren för jag och tunga saker i trappen är ingen vidare bra kombination. Antingen så går jag eller dammsugaren sönder liksom. Men jag tror morsan är mer rädd om dammsugaren för den är ny :P

Ja just det, Hem till Gården börjar idag med! Detta fantastiska program som tyvärr har haft julledigt med. Så nu sitter jag framför tv:n och slötittar på det lite sliten idag.

Ikväll ska operation-övertala-pappa börja! Jag vill veta när renoveringen av mitt rum kan börja. för så fort jag fått klartecken ska tavlor ner från väggarna och TV:n skruvas ner:D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Det var faktiskt inte så farligt, är man svullen så är det helt ok och fingrarna är strålande just nu så effekt gör det ju ;D

2009-01-07 @ 12:15:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0