I Will Survive!

Jag överlevde hörni :D

Jag kom till turken och han sa, men den här inflammationen sitter inte i leden. Den sitter i Muskelfästet. Gissa vad Fiddelino tänkte då? Jo att viiiiiiii jag slipper :D

Men han krossade mina drömmar och sa, men ett muskelfäste fixar jag på en minut. Så det var bara att dra ner byxorna och visa mina grymt sexiga ben. Sen sa det stick, jag svor lite och sen var det klart. Även om han är helt inkompetent på andra områden så är han en jävel på att ge injektioner.

Så nu blir det soffan resten av dagen och så ska jag använda familjen som mina personliga slavara för jag får inte gå på benet förrän imorgon.

Förresten, givetvis så glömde jag ju kameran så det blev ingen bild :( Men jag lovar nästa gång ngn led fuckar ur så ska ni få en bild.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Skönt att det gick bra!!! Härligt att höra.

2009-01-13 @ 18:11:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0