I don't like monday's

Idag hade Bob Geldoff's gamla dänga fungerat jävligt bra. Jag vill verkligen skjuta ngt :P

Morsan är elit på att hota sjukhuspersonal! För idag har jag telefontid med Brua Hamad.  Jag fick en pratstund med en sjuksköterska med. Det verkar som jag blir inlagd eller att det blir någon form av besök imorgon. Men nu är det ju så att jag ska på Möte ikväll. Jag får inte missa det mötet för jag ska ju bli medlem i Nässjö Motorklubb ikväll. Då får han helt enkelt vänta och lägga in mig imorgon.

Kan säga så här, om jag blir inlagd den här gången. Fan ta er allihop om ni gör som förra gången! Då låg jag inne i nästan två månader och EN person hälsade på. Det var faktiskt Martin! Jag vet att en del av mina vänner tjuvkikar på min blogg så nu vet ni vad jag kräver av er! BESÖK!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

snälla, kan jag inte få dispens? Lovar att tänka på något roligt du sagt minst en gång om dagen tills du kommer hem igen... :)

2009-01-26 @ 12:00:36
Postat av: Martin

Vadå faktiskt? Vem annars lixom?! Jag är brysigomarN!

2009-01-27 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0