Hemma tidigt.

Är hemma tidigt denna fredagkväll. Det är pga två delar. För det första var det någon jävla snorunge som gömde min sko. Jag fick leta i sisådär en kvart innan jag hittade den. Så jag brann av ordentligt och tappade lusten för att sitta och glo på hormonstinna 12-åringar. Sen är det bandy imorgon. Jag vill väldigt gärna kunna gå på bandy för vinner IFK Nässjö imorgon är vi väldigt nära en SM-semifinal :) Så jag måste ligga i sängen runt ett, så jag sover till fyra. Sen är det dags att byta till datastolen i en timme. Men inatt har jag tur, det finns ett ställe till att sova på, nämligen lillebrors säng. Så jag kanske får några fler timmars sömn inatt? Vem vet.

Emil var på Tonår ikväll. Emil och jag gick i samma klass under högstadiet och under dom tre åren var vi i princip oskiljaktiga. Gissa om vi röjde ikväll? Vi spelade ett gammalt kortspel som man alltid spelade när vi hade rast nämligen Irländsk bäver! Detta fantastiska kortspel som jag totalt hade glömt bort. Men ack så roligt det var.

Träffade Oscar med, vi drömde oss iväg i våra rallyplaner. Så om det är någon som har 10 tusen åt mig till rally-overall och hjälm är jag ganska nöjd :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0