Heja Sverige Friskt Humör.....

Tog mig ur sängen nu ikväll för att kolla på bandyn med Albin och Martin. Det var en riktigt bra match, jäkla tur att jag och Albin inte valde NIF-Stjärnan istället. Det gjorde mig ingenting att sitta hemma i en varm soffa och titta istället :P

Ryggen jävlas inte så mycket nu. Men jag ska ändra taktiken lite för natten, om jag tar tabletterna runt klockan 01 istället för nu runt 23. Så borde det räcka längre imorgon bitti vilket borde göra att jag kan sova någon timme längre. Märker ni vilken vetenskap det är?

Har jag inte fått sova inatt så ska jag ringa till Sjukhuset och se vad dom kan göra åt det. Men känner jag dom rätt så kan dom inte göra ett skit. Jävla sopor.

Och tillsist, vem kunde tro att en av mina bästa vänner var Homofob?

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Oj, det där sista lät sådär...Aldrig kul då vänner visar andra sidor än vad man från början trodde...



Jadu, skit och piss är var det är ;-D Vecka sju ska jag damma av min gamla vänskap och besöka Sören igen. Ska bli spännande...

2009-01-21 @ 22:54:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0