Han är tillbaka, Welcome home Mr Wardson.

Jag fick mig en glad överraskning idag, det var precis vad jag behövde nu när jag mår som en påse hundskit. Lance Ward har skrivit på för två säsonger med HV. Det kan inte bli bättre :) Han är en väldigt bra hockeyspelare och dom gånger jag har träffat honom så har han varit otroligt trevlig också! Alltså han är mer än välkommen :)

Jag mår fortfarande skit, Martin kom förbi med Pizza innan men jag kunde bara titta på den. Lillebror fick ta den för jag höll på att spy av bara lukten. Men nu har jag iaf duschat, borstat tänder och är nästan klar för en kväll med folk ur gamla klassen. Som vanligt är vi bara 4-5 st. Vad ska man säga? Dålig stil? Hell yeah! Jag kan förstå att folk är upptagna. Men fan heller att dom är det varje gång man ska försöka dra ihop något. Bättre dom är ärliga och säger att dom inte vill umgås. Så helt enkelt, fuck you all ;)

Nu ska jag fixa frisyren lite sen är jag redo för att hämta herr Rosell.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Läste precis det på jnytt, kul med lite action igen :D

2009-01-16 @ 18:59:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0