Filip Hammar och dom lila brallorna!

Sitter och kollar på Supersöndag, Canal + fotbollsprogram. Dom brukar bjuda in fotbollsintresserade kändisar oftast en författare som Birro eller Björn Ranelid tror jag han heter. Men idag är det Filip Hammar som sitter där. Mest känd från alla program med Filip och Fredrik. Jag  gillar dom skarpt, men det är en sak som stör mig något så djävulskt med Filip Hammar.

Varför alla dessa färglada brallor? Han brukar köra Gröna Jeans, Orangea jeans och idag kör han LILA? Tycker verkligen det är skitfult :P

Ni som brukar kolla på Filip och Fredrik vet hur dessa byxor ser ut. Jag har letat på nätet för att hitta en bild på dessa jävla byxor men jag har inte lyckats.

Nu blir det  Man Utd-Chelsea på Old Trafford. Hoppas verkligen United vinner för Chelsea äcklen får inte vinna....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Det finns fler som tittar på fotboll här hemma kan jag tala om...Ja,de är verkligen butt-ugly!

2009-01-11 @ 17:39:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0