Fiddelino is back again!

Nu är man hemma igen! Efter två dagar med ngn riktigt skum snubbe som pratade om sina katter hela tiden. Han var snudd på otäck faktiskt :P 

Det började lite annorlunda faktiskt. Det visade sig att första två timmarna delade jag rum med David "tuppen" Fredriksson som spelar i HV71. Han hade lyckats skära av sig massor med senor i handen så han hade hyfsat ont verkade som:P

Det var lite halvroligt för vet ni vad, även stora starka hockeyspelare är morsgrisar! Det hände inte för mkt på sjukan faktiskt. Jag låg mest och fick mina kortisondropp. Så nu har jag ju inte så ont men jag vet ju att det bara är tillfälligt. 

När jag var klar på sjukan idag ringde jag lille far som kom och hämtade mig. Fick hänga med honom ner på hans jobb ett tag innan jag fick komma hem! Har nog aldrig haft så mycket hemlängtan någonsin när jag legat på sjukhus. Jag sprang verkligen ut från sjukhuset idag.

Sen när jag kom hem blev det en snabbdusch och in till stan för att hämta piller av apotoket. Blev en ett par tröjor hemma hos Fillan med. Hennes UF företags tröjor hade kommit så jag gled förbi för att hämta dom när jag ändå var i stan. Dom var väldigt fina! Så jag tror min sådan ska pryda mig imorgon under min faders födelsedag.

Sen var faktiskt inte blixtvisiterna slut för det. För det blev en runda till Martin också. Fikade och kollade på lite DVD som hade kommit medans jag var på sjukan. Nu har jag en Bad religion, en Metallica och en Flogging Molly DVD att kolla på under helgen! dää ää ju fantastiskt :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket trevligt sällskap du hade då ;-D Var det Arava du har nu? Det tar ju annars också tre månader att få ur kroppen, vilken jävla skit vi tvingas stoppa i oss egentligen. Sinnessjukt ju!!!

2009-01-29 @ 20:58:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

skönt att du är hemma igen. Men vi får hoppas att det inte glömmer bort dig igen bara för att de hällt i dig lite kortison.



Men det var väl inte helt fel med en HV-spelare, även om han var morsgris, eller?! Tordes du snacka med honom?

2009-01-30 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0