Fiddelino has done it again!

Ikväll vare ju som bekant Emli's 20-årskalas! Det var jävligt roligt faktiskt. Jag lekte Singstar-kung och Evelina blev min okrönta drottning! Kan säga att Roger Pontare får passa sig nu, för min version av Vindarna viskar mitt namn var SJUKT mkt bättre!

Tyvärr lyckades jag ju avsluta kvällen bra också. Emelie hade sagt att man absolut inte fick spy på hennes toalett. Vad gör en nykter Fiddelino? JO Han spyr på Emelie's toalett. Tror ni Fiddelino skäms? Mjaa ganska mkt! Förstår inte varför man alltid ska antingen ha ont i lederna eller må dåligt i allmänhet? Finns det ngn rättvisa ?

Så förlåt Emelie, det var verkligen inte meningen!

O M G! Nu kurrar magen sådär otäckt igen! Jag får helt enkelt fortsätta skriva imorgon för nu kallar sängen!

på återhörande

klant-fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0