Fiddelino Fuckar Ur

Nä men se på fan, det är onsdag! Vaknade tidigt idag, runt klockan 6 för jag kunde inte ligga ner mer, ryggjävel.

Men sen skulle jag ändå in till stan för att fixa lite så jag var ju uppe i god tid iaf :) Först blev det en sväng till Göran för att lyssna på honom. Konstigt har gått hos honom i lätt 14 år nu och varje gång har han alltid ngt nytt att säga som retar upp mig :P

Efter det blev det en liten tripp till Telia, ni kommer ju ihåg följetongen om min kära telefon. Nu har det gått en månad till och jag ville veta vad som händer. Det visade sig att dom har slarvat bort min reklamation på Sony-Ericsson. Så nu måste jag vänta igen för att jag ska få en ny mobil. Min pajar oftare nu, tror slutet närmar sig för W910i. Skandal att det ska behöva ta 6 månader för att få en ny telefon. Är det garanti? Så Fuck you telia.

Ikväll blir det nog häng hos Martin, får väl se vad kvällen har att erbjuda. Ryktas ju om att vi ska spela FM, spelet man aldrig tröttnar på.

Emli: Klart vi flyttar, vi kan teama mot dom så vi får dom vi vill ha :D Jag vill ha Haley och Peyton :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa det låter bra, jag vill ha lucas eller Julian, men det vet inte du vem det är för du har inte kommit så långt, haha! ;) en riktig pudding måste jag säga!

2009-01-14 @ 16:35:19
Postat av: Toan

Det luktar SKIT!

2009-01-14 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0