Fiddelino chockar!

Eftersom jag glömde kameran idag! Så letade jag reda på en gammal bild som är lite mer dramatisk än vad som hände idag.

Det var för några år sedan när mitt knä var stort som en fotboll och varmt som en kamin. Jag åkte in till sjukhuset och dom började föra in nålen i leden. Men det var så mycket vätska att det började sippra ut t o m. Fatta va coolt ;) Så jag tog fram mobilen den gången.

                                                    


Det gula gägget i sprutan är överflödig vätska som fanns i knät. Min dåvarande läkare Nils-Olof Jonsson var grym, han lyckades pressa ut två fulla sådan sprutor ur knät. Han var helt chockad och lite stolt för enligt honom var det nytt rekord :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0