faffa o ja :)

Hittade kameran, och jag lyckades hitta sladden att föra över bilder med! Så nu ska ni få en bild som jag kommer spara tills jag själv är 90 år. Det var så här att när farfar fyllde 70 var jag ungefär en och en halv månad gammal, han satt i deras finrum med mig i famnen. Nu 20 år senare trots att jag inte är så stor så får jag inte plats i famnen längre. Så vi tog ett kort där vi står jämte varandra! Tänkte dela med mig av lite släktnostalgi :)



Det är bara att klicka och njuta av två vääääldigt stiliga herrar! Visst ser jag pigg ut, två sekunder innan låg jag i deras soffa och sov...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Vilken fin bild, spara!!!!!!

2009-01-07 @ 17:01:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0