Ett inlägg om

ingenting alls. Jag har egentligen ingenting att skriva nu, känner bara för att dra iväg ett inlägg för jag är fruktansvärt uttråkad. Har legat på rygg absolut hela dagen eftersom jag inte får stödja på benet.

Vet inte riktigt vad jag ska göra heller. Finns inget roligt på TV heller, har hetsat på Jossan en stund, sen varvade jag det med att hetsa på Fillan lite. Tror jag lyckades reta upp Fillan t o m för sen svara hon inte mer :P

Imorgon ska jag iaf till la stadaaa, för att få ett litet stick i armen, ni vet när man har fastnat i sprut-träsket måste man fortsätta. Sen blir det att dra till supersjukgymnastengöran.

Visst låter det som ett spännande liv jag lever?

nu ska jag zaaappaa loss på TV:n

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

hyr film! (ladda ner) se Crank så sjukt skön! trust me n this one :)

2009-01-13 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0