En hel dag på A6

Det blev ingen spruta idag (tack gode gud) Dom hade ingen tid idag så imorgon klockan 9:40 ligger jag på britsen och skriker :) Tänkte ta med mig kameran så ni får se hur det ser ut att ha en nål rakt in i knät.

Det blev Jönköping och lite ryhov idag med. Snel-Ema skulle in och vaccinera sig inför sin resa. Så jag följde med till Sjukhuset och ville visa mitt stöd lite eftersom hon alltid ställer upp för mig :)

Det tog ungefär 2 minuter och kostade 660 kr!!!!!! Helt sjukt för en liten spruta. Sen blev det A6 för hela slanten, Ema sprang runt i varenda klädaffär hon kunde hitta och jag följde snällt efter :) Men hon hittade inget hon var sugen på idag, jag däremot hittade en riktigt schysst vit piké tröja. Tror Ema var lite avis att jag hittade min tröja på fem minuter medans hon letade i tre timmar utan att hitta något. Ibland är det bra att vara av det manliga könet.

Sen gled vi in i lite fler affärer och jag köpte en inflyttningspresent till Emli för det ryktas om att jag ska hem till henne ikväll och flöta i mig en pizza. Jag har även blivit lovad en tur i POX! Vilket ska bli riktigt nice :)

Nu orkar ja inte skriva mer men vi hörs säkerligen ikväll.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Fast det var väl inte så mkt med folk på A6 va? Men ja, vi kvinnor kan shoppa under lååååååååååång tid ;-D

2009-01-12 @ 17:14:50
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0