Det är mycket rykten i sportvärlden!!

Nu jäklar hörni händer det grejer i den Engelska fotbollen. Som ni vet håller jag på ett Div 3 lag som heter Leyton Orient som är från London.

Deras ekonomi har aldrig varit stadig. Dom har varit nära konkurs nu i sisådär 20 år. Så nu läste jag på deras hemsida att klubben är tillsalu. Det sjuka är att personen som vill köpa klubben är ingen mindre än David Beckham! ! ! ! Men han är inte bara personen som är intresserad. Det finns tydligen något arabiskt konsortium som vill köpa klubben med :)

Jag har alltid varit emot sådana lag som blir uppköpta, men på något sätt så kittlar det här lite eftersom det är Leyton och eftersom dom alltid i princip stått på ruinens brant. Tänk vad dom skulle kunna göra med ett par hundra miljoner? Jag säger heja mr Beckham :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0