Det är bara att vänta

Jävla Reumatologen. Morsan ringde idag på morgonen eftersom jag hade alldeles för ont och inga tabletter hjälpte. Sköterskan sa, jo men vi ringer upp sen när vi har diskuterat hur vi ska göra. Det är fem timmar sedan, jävla nötter där inne. Fattar dom inte att jag mår piss? Förstår dom inte att jag behöver hjälp? Förstår dom inte att jag är ungefär två centimeter från ett stup man kan kalla reumatikerstupet? JAG ORKAR INTE MER!

Värsta är nog att vi får nog ställa in resan till Västerås på Söndag, eftersom det är jag som ska köra så tror jag inte det är så troligt att det kommer bli av. Vet ni vad? Det suger också.

Hela dent här jävla året, månaden, dagen, timmen, minuten och sekunden suger.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0