Då var denna dagen slut!

Tänkte summera den här torsdagen i en liten lista.

Dagens roligaste: Att fika med Emelie P och Maria, länge sen man såg båda två så vi hade mycket at prata om.

Dagens irritation: Hur i helvete kan det bli is på INSIDAN av vindrutan? 25 minuter bara för att skrapa rutor? Ge mig vår.

Dagens Snällaste : Musikvaruhuset som gav mig en ny Ukulele.

Dagens Snyggaste: Mattias Tedenby's 1-1 mot LHC, OCH Angelina Jolie i Tomb Raider, MUMS :)

Dagens Vackraste: Himlen när jag gick hem från Martin, tror jag såg varenda stjärna man kan se från jorden.

tja ett par stycken blev det iaf. Imorgon har jag två saker att fixa, det är att slå in Emli's födelesdagspresent och ta blodtrycket. Så spännande liv har man när man heter Fiddelino. Ja nu glömde jag ju, på kvällen ska jag leka med några av mina vänner. Det ryktas om film, buzz och Ben & Jerry's :)


på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Varför sitter vi här? Det är ju Ice-road truckers nu :D

2009-01-15 @ 22:40:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Aha, sådan tur har inte jag. Bar in datorn i arbetsrummet så jag får väl trava ut. Godnatt!

2009-01-15 @ 22:42:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

har du redan lyckats ha sönder en uke? :P

2009-01-16 @ 02:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0