Då taggar vi ishockey!

Sitter hemma hos Martin och klockan närmar sig halv 2. Sverige ska spela VM-final i Ishockey för Juniorer mot Canada! Fyfan vad roligt om dom skulle kunna spöa Canada i Ottawa? Det är ju typ omöjligt :D

Besöket hos doktorn idag var lååååååångt. Hade tid klockan 09:00 men kom inte in till Turken förräns runt 10. Sen tog det ytterligare en timme innan jag fick någon medicin i armen. Snel-Ema var ju med också:) Kul att hon följde med, hon är så snäll. Ibland är hon nog lite för snäll :) Men jag tror inte hon hänger med den 19:e när det är dags igen.

Vi kollade utvandrarna, retade sköterskor (fast det var mest jag) Sen fikade vi en hel del med :)

Jag blev frisläppt runt klockan 17:15 så jag raceade hem snabbt som fan för min lilla Farfar fyller år, han har nått den imponerande åldern av 90 år nu! Jag ska lägga upp en bild imorgon. För hör o häpna! JAG HAR HITTAT KAMERAN :D Den låg i bilen ;)

Sen somnade jag faktiskt direkt i soffan hos Faffaaa. För att sedan bege mig hem för att sova några timmar så jag ska kunna hålla mig vaken genom ishockeyn.

Det blir nog några fler inlägg. Satsar på ett i varje paus inatt....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Heja Sverige, vi har laddat och sitter uppe-så klart. Byt läkare för bövelen Fidde! ;D

2009-01-06 @ 01:35:25
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

FAN....

2009-01-06 @ 01:40:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Ja, Transö är guld, ja Tranås var det va?

2009-01-06 @ 01:41:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0