Birgitta has left the building!

Nu har hon lämnat oss på riktigt. Innan hade hon bara lämnat oss i tanken. Men nu är hon borta. Hennes plats på gården står tom. Det kom en äcklig snubbe från Värnamo och tog med henne hem. Då menar jag verkligen äcklig! Han var blää! Tjötig och jobbig. Men huvudsaken var att han köpte henne:P

Han tyckte det var väldigt spännande att berätta om ALLA sina bilköp sen 70-talet och vad det hade varit för fel på allihop med. Men ja, nu är Birgitta borta iaf och jag måste erkänna att det känns tomt.

Idag äre Lördag! Farmor och Farfar kommer ut och ska käka middag eftersom fadern fyllde år igår. Storebror kommer ut ikväll också! Är väl tänkt att jag ska in till Emelie ikväll. Men frågan är om jag hinner? Hmn, tål att funderas på faktiskt! Jaja, det löser sig! Nu ska jag dricka kaffe :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0