Back from Technoville!

Idag har Jag, Martin och Ivan varit i Tranås Aka technoville! Det är helt otroligt, Speakern i Tranås kommer alltid leva i 90-talet. Dom spelar alltid svinhög technomusik.

Men det spelade ingen roll för IFK spelade ut BoIS totalt och det slutade som jag tippat innan 1-10 efter en jäkla massa mål av Fröken Simonsson och Fröken Johansson. Ivan's gamla flamma gjorde ju ett riktigt schysst mål också på Volley. Tror han har lärt henne faktiskt den lilla vitnamesen.

Martin tog en del schyssta bilder idag, tex på plast-lillasyster som fick spela ett par minuter på slutet:) Han lovade att skicka dom ikväll men han loggade inte in nu så jag lägger upp dom på bloggen så fort jag får dom :)

Kul att mamma-ligan börjar acceptera oss med på läktaren. För innan när vi gick på matcherna kollade dom alltid snett på oss för att vi gick på dambandy, lite som om det var en egen klubb för släktingar. Men nu efter ngn säsong så pratar dom t o m lite! Imponerande.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Jag är djupt impad över att ni gör detta,sann idrottsanda :-D

2009-01-07 @ 00:25:34
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

jag vill se bilderna. langa dirr!

2009-01-07 @ 00:26:17
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: E

Töntigt att tro så,sann idrottsanda och genuint intresse som sagt :D

2009-01-07 @ 00:53:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0