Babewatch på högnivå!

Sitter och kollar igenom första säsongen av OTH, måste säga att vilka flickor som är med i denna serie :) Man blir ju sugen på att flytta till Tree Hill imorgon :) Jag menar bada med Brooke och Peyton? Det hade inte jag tackat nej till :D

Den här dagen har varit seg, jag är så sjukt trött på att sitta och ligga still :P Men imorgon ska jag vara på G igen.

Ett av mina Engelska favoritlag spelar FA-cupen ikväll, Leyton höll 1-0 på Brisbane Road mot Sheffield United till en bit in på andra halvlek för nu såg jag på text-tv att det står 1-1. Fan precis nu blev det 1-2, drömmarna om avancemang är över. Jag var nästan lite glad där ett tag och trodde dom skulle bli ett nytt Burnley. Men ICKE.

Haha nuuu ni, nu hände de grejer i OTH, Haley spydde i Dan Scott's knä, som man brukar säga. Somliga straffar gud omgående. 


                                                                              

                                                       Kolla på dom :D Grrrrr.


på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

jävlar du, killarna är inte så dumma dom heller ;) ska vi flytta?

2009-01-14 @ 06:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0