Alles klaaaaar!

Jäklar vad gott man sover i sin egna säng. Slocknade klockan 22 igår och vaknade runt halv 12 idag. Det kallar jag sova :)

Veckan blev ju lite snedvriden nu när man har legat inne. Det är ju så att pappa fyller år idag. Så ikväll blir det en liten sammankomst av några släktingar. Sen eftersom det alltid är så i vår familj att alla inte kan komma samtidigt så kommer det folk imorgon kväll också. Så det verkar som det blir två hemmakvällar med släkten!

Åter till faderns födelsedag. Pappa fyller alltså år idag! Han är sneel min pappa. Han fixar alltid min bil när jag behöver det. Igår åkte han upp under arbetstid och hämtade mig på sjukhuset osv :) Så grattis på födelsedagen Pappa. Hur gammal blir han tror ni? Gissa på :D haha

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Hihihi ingen aning faktsiskt vad han kan vara, men du har ju syskon med barn. Hmmmmmmmmm



Skönt att sova i sin säng igen.

2009-01-31 @ 00:30:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0