2009-01-01

Gott nytt år kära blogglovers! Så, klockan är 02:17 och det nya året har tagit sin fart. Dagen började dåligt vill jag lova, vaknade klockan 07:00 och spydde som ett djur! Tänkte för mig själv att det här kommer aaaaldrig gå. Men efter ett par timmar började det ge med sig och jag tänkte, i helvete heller att jag tänker ligga i sängen på nyårsafton!

Så klockan 18 dök DM upp och strax efter kom Jocke och Johanna! Johanna kände sitt kall till köket och startade direkt med matlagningen. Det var så att Jocke krävde att maten skulle vara klar till Ishockeyn vid halv 9. Sen insåg vi att vi inte hade något att tugga på efter maten. Så jag lånade Dennis Jaguar och drog till stan lite fort!

Johanna visade sig vara en jäkel på mat så vi åt oss hyfsat mätta. Vi fick lite extra sällskap med av mina föräldar, morsan hade sån tur att jag lyckades smitta henne lagom till kvällen, så klockan 9 låg hon och sov helt förstörd. Stackars Mamma! :( 

Pappa var på bra humör ändå och groggade friskt. Vi kan säga så här, min far blir som jag, jäääävligt tjötig när vi inmundigar alkohol. Så han tog ganska snart över hela kalajset och tjötade om tjänsteresor han gjort o bla bla bla :P Tillslut så försvann far från vardagsrummet. Det visade sig att han hade somnat jämte Mamma :)

Ja just det ja, Sverige KROSSADE Ryssarna! Det var helt otroligt, har inte sett sån fin hockey sen HV spöade LHC i sista Finalen i våras :)

Ja, sen spelade vi lite Guitar Hero innan tolvslaget, och hade Jocke någon självkänsla innan så krossade jag och Johanna den totalt. Han var heeelt värdelös :P Johanna lät honom veta det efter varje not ungefär! :P Men säga sånt till jocke spelar ingen roll för han lyssnar inte ändå. Guitar Hero Experten hittade också ett fel på mina trummor, man ska visst inte behöva slå så hårt som jag har varit tvungen att göra. Blir att besöka EBGames snart.

Sen kom det berömde Tolvslaget och vi gick ut, Kärleksparet hade varit och handlat raketer i massor så det small bra på Järnvägsgatan idag, det kom ut en tant och kollade snett på oss men så fort Jocke tände nästa så sprang hon in igen :)

Mitt sällskap skulle upp tidigt imorron, Dennis ska inventera på det fantastiska företag jag absolut inte nämner vid namn och Johanna skulle jobba på skolan! Så nu har jag varit och lämnat av dom som inte äger körkort. Så nu ska jag varva ner lite i sängen!

Kommer inte ihåg om jag skrivit det men GOTT NYTT ÅR! Jag tror och hoppas att 2009 kommer bli ett hyyyfsat mkt bättre år än 2008, inte för att det är så svårt men ändå :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0