17:e Januari. Emli's födelsedag!

Tja, jag vet att det fortfarande är natt men jag chansar på att jag inte kommer hinna blogga imorgon så jag kör ett inlägg nu.

Idag fyller Emli 20 år :) Hon börjar bli gammal hon också. Jag har faktiskt varit duktig när det gäller hennes present, den anlände med posten redan i början av december. Men jag har faktiskt glömt en sak, och det är att slå in den. Jag borde fixa det faktiskt. Tror jag ska försöka fjäska för min mor så att hon kan ordna det för hon är liiiite bättre på det än jag. Sen ska hon få en hink också. Fast den är mest till mig så jag har ngt att spy i när jag är i hennes lägenhet. Av nån anledning har hon fått för sig att jag alltid spyr :O :P

Men imorgon blir det inga spyor, fiddelino ska vara duktig och nykter. Vågar inte blanda alkohol med tabletterna just nu. Vet inte riktigt vad som händer då faktiskt.

Men före kalaset imorgon är det bandy på schemat :) Jönköping/Waggeryd spelar hemma mot IFK Nässjö och givetvis kommer vi i Rosa Bollen stå på läktaren och stödja di rööa :) Jag kommer även hålla en liiiten tumme för fröken Haegerstam imorgon också, jag hoppas ju givetvis att om J/W ska göra mål så får det gärna vara Fillan som gör det :)

Så här avslutningsvis så skriver jag väl en liten grattis hälsning till fröken Thelander.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EMELIE!!! PUUUUSS :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

tack så mkt fidde! :)

2009-01-17 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0