17:e Januari blev en svart dag också!

Hon lärde mig att köra bil. Hon lärde mig hur man startar i uppförsbacke. Det var i henne jag fick mitt första motorstopp. Jag hade min första bilolycka i henne. Hon har varit med om många trevliga resor, Halmstad, Linköping, Öland, Göteborg.

Men det är slut med det nu, igår klockan 18:15 tog Birgitta sitt sista andetag här hemma på trädgården. Hon blödde något fruktansvärt och Pappa försökte i ren desperation att laga henne, det var försent. Birgitta hade redan hunnit få livshotande skador. Jag ser henne från fönstret här hemma och hon ser ledsen ut. Jag är ledsen också. Hon var min första bil och det kommer aldrig en bil som hon igen!


R.I.P Birgitta! 1989-2009-01-16


Kommentarer
Postat av: E

RIP, jag beklargar Er sorg! Ni får ha lite begravningskaffe över henne!

2009-01-17 @ 10:06:34
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: PresentfixarN

Snyft...

2009-01-17 @ 10:27:01
Postat av: Camilla

Beklagar sorgen :-(

Du får ordna en minneslund till henne på gården :-)

kram syster

2009-01-17 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0