West Coast nr 2!

Äntligen har det kommit upp band på West Coast Riot's sida. Första bandet till festivalen är Social Distortion. Kan inte påstå att jag har lyssnat så värst mycket på dom innan men jag tycker dom är rätt okej. Nu hoppas jag bara på att det kommer lite andra band med, får jag önska får ju gärna Rise Against, Bad Religion, Flogging Molly, Dropkick Murphy's och lite andra goa band dyka upp också. Förra året var totalt underbart så det blir svårt att slå.

Men hoppas kan man ju alltid göra :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Jag fick tyvärr inte välja program ;-( Exakt,hoppas får man ju alltid göra.

2009-02-24 @ 17:29:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0