Väntar och väntar och så väntar vi lite till.

Sitter och väntar på att min morbror ska supa färdigt på hotellet. Finns det något tråkigare än att vara fylletaxi och sitta och glo framför TV:n?

Sen den här förkylningen jag har dragits med i över en vecka irriterar mig till max. Hostar och snorar nått så in i helvete rent ut sagt. Känner mig konstant febrig. Det är jävligt irriterande nu.

Nåja det borde väl ge med sig någon gång? Kände bara för att gnälla lite.

Nu ska jag kolla klart på Hart's War!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas att du slapp att vänta alltför länge, inte kul alls...

2009-02-15 @ 02:08:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

och du kallar mig gnällig... :P

2009-02-15 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0