Välkommen till trygg-hansa var god dröj.

Har suttit i telefonkö hos trygg-hansa nu i typ 45 minuter. När jag suttit i 45 minuter rabblar en röst upp telefonnummret jag ringt och säger, personen du söker är inte anträffbar. VA I HELVETE? Kunde dom inte sagt det från början? Jag lovar och svär, min försäkringshandläggare är svårare att få tag på än Jesus. Han kanske är jesus? Alla har hört talas om honom men ingen vet om han finns....

Jag är extremt uttråkad idag, jag har plockat ur diskmaskinen, plockat tvätt. Jag är lite sugen på att sortera garderoben också. Suck ibland hade det varit skönt att kunna jobba lite. Tänk att få arbeta lite med kroppen och känna sig trött pga jobb istället för att man är trött för att man har stirrat på TV:n i 14 timmar. B L Ä!

Man kan säga att fiddelino har en dålig dag.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

hi hi, det Jesus-skämtet var ju roligt. Fast jag vidhåller starkt att Jesus är lättare att få tag på, inga telefonköer plus att den försäkring han ger är bättre än trygg hansas... :P

2009-02-23 @ 15:09:38
Postat av: E

Hahahahh han lär vara Jesus....fy sjutton, inte kul alls det där.

2009-02-23 @ 16:04:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emli

haha! jag håller med Ivan, detdär Jesus-skämtet fick mig att skratta högt. Iofs kan nog det mesta få mig att skratta högt just nu. Kan man bli hög av bokrea? jag tror jag är det!

2009-02-23 @ 18:50:15
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: emli

Du ser, jag är hög. Självklart är inte japanesen ivan. gaash! hahahaha

2009-02-23 @ 18:53:18
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0