Valentine's Dag!

Idag är det ju som bekant alla hjärtans dag. Men jag skiter helt enkelt i att nämna det för jag tycker bara det är en kommersiell skitdag. Istället nämner jag att det är MIN namnsdag! Undrar hur många som faktiskt vet att jag heter Valentine också? Hmn det märker vi innan dagens slut ifall någon säger grattis :P he he.

Idag är det också ett år sedan jag åkte till London, jag saknar det stället något jävulskt. Måste verkligen åka dit iår också! Eftersom jag inte hade börjat blogga när jag åkte (började inte förrän elfte mars förra året) så tänkte jag lägga upp lite bilder från mina dagar i storstan! Enjoy!



Fiddelino framför Wembley :)



Templet Emirates Stadium



Åka buss var rätt roligt faktiskt! Som ni ser



Kolla så stekig jag ser ut! Man ser ju glad ut iaf!

Jag upptäckte en sak nyss, jag har varit jävligt klantig! Alla mina bilder som låg på datorn har försvunnit i data-rensningen, jag var tvärsäker på att jag hade lagt dom på den externa, Julafton, Farfars födelesdagskalas, Rom. Alltihop borta! Nu ska jag deppa.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Nej vad surt, men det här var väldigt fina bilder. Hahahah jag vet, en sådan spånig brud att jag höll på att avlida..My god liksom...

2009-02-14 @ 16:18:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0