Va fan tänkte dom på?

Sitter och dricker mitt morgonkaffe, då kommer det upp en reklam för dansbandet Lars-Kristerz. Frågan är vad fan tänkte dom på? Dom har några jävla pälsrockar på sig och försöker på allvar mima till Sweet Child o mine. Säljer dom en enda skiva så blir jag förvånad, för fyfan så dåligt det är :P

Jag hade visst räknat fel på när Ema kommer hem, givetvis. Jag kan ju inte räkna!!! Vad förväntar sig folk ? (emli) :P

Sitter och laddar för att först ta ett träningspass på stan (shoppa) Sen blir det en sväng till Elit-Göran för lite benknäckning. Ska även reta gallfeber på en riktigt dryg italienare som hänger på sjukgymnastiken! Han pratar bara om sitt jävla Milan hela tiden. Det ska tilläggas att jag oftast tränar i Arsenal-tröja vilket retar honom något oerhört. Men sist sa han, bara du inte kommer i Inter-tröja. Vad gör Fiddelino då? Jo han letar upp sin vita Inter-tröja som han köpte i Rom :D Undrar hur röd i ansiktet han kommer bli? Ungefär som när jag sa att Paolo Maldini var en liten kärring? :P haha

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

du är ond :P

2009-02-27 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0