The Circle of life!

Sitter och lyssnar på soundtracket till lejonkungen. Det har gjort att jag kommit fram till två saker, Disney gör jävligt bra musik till sina filmer och Elton John är en jävel på att sjunga. Det är det som är så fint med Spotify, det poppar upp ett låtnamn i huvudet, eller en artist. Så äre bara att knappra in det och njuta! Oftast njuta iaf, finns en del skitmusik i denna värld med. Men jag har definitivt vidgat mina musikvyer under tiden jag har haft spotify.

Hade aldrig lyssnat på Cat Stevens innan jag skaffade det. Men nu har jag en del av hans låtar i min playlist.

Nu ska jag googla min nya medicin jag ska börja med, vill se vad det är han lurar på mig....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0