Skallebank!

Har varit dåligt med bloggande idag. Det har helt enkelt inte funnits tid till att sätta sig vid datorn förräns nu. Dagen började med barnkalas hemma hos Alice :) Vår lilla tjej fyllde hela 5 år idag, det är helt otroligt vad fort tiden går. Känns som om det var igår som jag satt med henne i mina armar första gången och snart ska hon bli storasyster. Jag hänger verkligen inte med i svängarna.

Sen när detta kalas var avklarat runt tre-tiden så drog vi till Jkpg. Det var Jag, Farsan, Andreas och delar av Fam Södergren. Hockey stod på schemat i Kinnarps. Hade inte varit där sedan i November så det var trevligt. Ännu bättre var att HV krossade Rögle och säkrade fjärdeplatsen i serien. Det jobbiga med hockeyn var att i tredje perioden kände jag en allt mer växande huvudvärk, och när tredjeperioden var slut hade den utvecklats till fullskalig migrän. Tur att familjen Södergren har en fet jeep som jag kunde däcka i. Låg i bagaget hela vägen hem.

Väl hemma var det bara att knarka loss och lägga sig. Så nu har jag kvicknat till igen men känner mig ändå jävligt yr i bollen.

Blir en tidig start imorgon också, det är ju VASALOPPET :D Det är ju tradiiton att titta på tsm med familjen, lite kokt ägg, goa mackor och en feeeet kopp kaffe. Sen ska jag inte lämna soffan förrän första åkaren går i mål. Jag tippar på att en norrman vinner dom är alltid snabba.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0