Saker som kan fara åt helvete!

Jag har en ny sak som går rakt in på första plats på saker som kan fara åt helvete! Nämligen Apollo's boknings-sökmotor. Den är totalt jävla omöjlig. Har försökt klura ut den i ungefär en halvtimme nu så jag gav upp helt enkelt. Enda resebolaget med en vettig hemsida är Ving. Den går att försöka. Just nu är vi inne på att leta så billiga resor som möjligt. Men fan det är inte lätt alltså. Hittat en resa till Hurghada nu för 3400 ungefär. Det är ju rätt okej :)

Nu ska jag försöka ge mig på Fritidsresors hemsida nu! Wish me luck!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Bruce Wayne

Det står 0-0, och det beror på att ingen av lagen har gjort något mål.



- Agne Jälevik, SVT

2009-02-25 @ 20:52:16
URL: http://blondinbella.se
Postat av: japanesen

Apollo är bara skit, inte bara hemsidan utan sen också. Skulle aldrig åka med dem igen, även om de hade billigaste resan.



Solresor är bra, lite dyrare, men ibland kan man hitta riktigt bra billiga resor. Kolla in respartner (tror jag det heter) också (en samlingssida för alla bolag. Där hittade jag en vecka på Malta, flyg och hotell för 1400 kr. Good luck.

2009-02-26 @ 02:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0