Pyjamas gubbar som skriker, bankar o slår!

Klockan närmar sig 02 och jag ligger i sängen! Iofs har jag legat i sängen i princip hela dagen. Men hostan är snudd på borta och snorandet också vilket är jäkligt skönt! Tror jag får hoppa över träningen imorgon dock. Flåsar bara jag ska upp för  trappen så nää, skiter i det helt enketl! Elit-Göran får säga vad han vill...

Sitter med spotify lite. Hittade ett band som jag lyssnade jävligt mycket på för en tre-fyra år sedan, nämligen KSMB! Detta fantastiska punkband som spöar Ebba Grön med hästlängder :P

Låtar som Dörrterror, Abab, hårding och en slemmig torsk är klassiker som man kan lyssna på hur många gånger som  helst! Deras låtar är väldigt lika sex pistols, the clash osv fast med Svenska texter! Mycket kan man faktiskt relatera till också, trots att det är 30 år sedan dom var på den berömda "tapeten"

Så har ni inte hört KSMB, då tkr jag ni ska lyssna lite!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0