Paint it black!

Det är natt igen, jag kan inte sova igen! Fan mina sömnproblem blir bara värre och värre. Jävla tabletter och skit dom ger mig, förstör ju allt.

Visserligen har jag inte hälften så ont som jag hade innan. Men inte fan hjälper det när man sover sisådär 3-5 timmar/natt. Tur att det går många bra dokumentärer på nätterna, man utbildar ju sig lite under tiden.

Ska in och köpa lite fler böcker imorgon. Finns en bok om Mao som jag vill ha, sen tror jag att jag ska slå till på Bert Karlssons biografi med, det är en jävla lirare de! :)

Ska även föreslå en sak för Emli angående vår resa, tror det kan lyckas om jag lägger upp det rätt för henne. Får helt enkelt hålla tummarna! Ema hade skrivit på facebook med nu, saknar henne mer och mer, från att umgås minst en gång i veckan till att inte ses alls är konstigt och det känns faktiskt inget roligt. Men nu har hon varit borta i, eeeh kommer inte ihåg om det är två eller tre veckor. Vilket betyder att det snart gått en månad. Det betyder att det bara är 1,5 månad tills hon kommer hem :)

Nu ska jag kolla på dödlig fångst, det är riktiga män det!!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Ledsen att göra dig besviken. men imorgon är det 2 månader tills hon kommer hem.



2009-02-27 @ 08:57:27
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0