One ear against the ground!

Klockan är alldeles för mycket, jag borde legat och nannat kudden vid 12. Men jag kan inte somna längre, har lyckats att total vända på dygnet så just nu sitter jag och snokar lite på Facebook samtidigt som Rise Against pumpar i mina ögon. Det framgår mer och mer vilka genier dom är. Kan inte få nog av Tim McIlrath's hesa röst.

Sen vet jag inte riktigt vad det är med mig, massa saker snurrar i huvudet som egentligen är totalt oväsentliga! Men jag kan ändå inte bara skjuta undan det. Finns en sak speciellt som jag hörde av Morsan häromdagen. Tror jag hoppar över att skriva vad det är här än så länge. Men låt oss säga så här, med vår familjs otur så skulle det inte förvåna mig om det skulle inträffa också, men det får det bara inte.

Nåja, den som lever får se! Fan jag borde verkligen sova alltså, ska till läkaren imorgon med, det suger! Är livrädd att han ska säga, dina provsvar ser ju okej ut nu, du kan nog säkert jobba med något och skicka mig till arbetsförmedlingen! Men jag vet ju så väl att det här uppsvinget är bara tillfälligt, det är ju kortisonet som gör det. Tror det är läkarbesöket som gör att jag har svårt att somna, även om jag gjort de där 1000 ggr så vet man aldrig vad dom kan få för sig att säga eller göra....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas att det gick bra hos dr, man vill ju få ngt konkret å bra då man är det, klart det är mkt som snurrar och att det är svårt att sova då.



Japp,vi kan ta en fylla och se till hem till gården,vore grejer det

2009-02-18 @ 17:12:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0