Nu slappar vi loss!

Idag ska jag inte göra någonting. Enda anledningen? Jag är urfattig. Så det blir att sitta framför datorn, läsa i böckerna jag köpte igår. Men först ska jag givetvis kolla hem till gården, dagen börjar ju som bekant inte förrän dubbelavsnitten av hem till gården är avklarade. Nu ni är det otroligt spännande också då Cain har ihop det med sin dotters flickvän! oj oj oj oj ;)

Idag har jag sett dom största snöflingorna i mitt liv. Jag bara stod och glodde i fönstret när jag klev upp, dom var helt enorma. Nu vräker snön ner över Anneberg och det börjar bli så där fint vitt överallt igen istället för att det är blött, grått och tråkigt.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: camilla

hmmm ja dom där snöflingorna cyklade jag i när jag skulle till tandis kan ju säga att jag var jäkligt blöt när jag kom fram. grrrrr

kram syster

2009-02-26 @ 14:14:55
Postat av: Jossan

Vi vill inte ha snö. Snön måste bort. Jag hatar snö, nu vill jag ha vår och sommar och fotboll ju!

2009-02-26 @ 20:41:36
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0