Nu jävlar är det kyligt i A-berg!

Gick hem från Martin nyss och jag trodde fan i mig att jag inte skulle ha några fingrar kvar när jag kom hem, det var verkligen svinkallt! Missförstå mig inte jag gillar verkligen vinter. Som det har varit nu dom senaste två veckorna är alldeles fantastico! :)

Dagen har bestått av läkarbesök bara, det gick hyfsat ändå. Medicinen dom tvingade mig att köpa i Januari som kostade 1700 spänn är tydligen överskattad nu och så ska jag hämta ut en ny imorgon som "bara" kostade 870 kr. Woho! Men positivt var att han sjukskrev mig resten av våren! Inte för att jag vill gå hemma, men positiva är att jag har tid på mig att bli ordentligt frisk. jag tog aldrig den tiden på mig förra våren och stressade istället för att kunna komma tillbaka till jobbet. Men det gick ju som bekant åt helvete. Så nu ska jag verkligen satsa hundra på att bli frisk tills jag börjar plugga. Så nu ska jag vara hemma till 1 Juni. Blandade känslor kan man säga.

Imorgon är det släktkalas igen, dom duggar tätt på våren. Imorgon är det ingen mindre än lillebror som fyller 17. Tiden går fort! Jag borde verkligen gå och lägga mig tidigt med för jag ska vara sotar-vakt imorgon förmiddag! oooh så spännande liv jag har :P haha!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0