Nu är det inte långt kvar!

Snart blir det att sätta sig framför säsong 5 av Entourage! Har följt den serien slaviskt sen kaka visade mig den för första gången, tycker det är otroligt roligt.

Så för ett par dagar sedan ringde kaka och berättade att säsong 5 fanns att "köpa" :P Så nu när datorn är fixad så var Entourage det första jag laddade hem. Nu står den på 98% så det blir att gå ner, hämta lite käk som morsan lagade innan hon åkte och slå mig ner framför datorn och bara njuta av varenda avsnitt!

WUNDERBAR :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

anonym taliban bombhotar Fidde med sina supereffektiva tummar!!!!

2009-02-09 @ 15:13:18
Postat av: E

Då har du lite å göra då med andra ord ;-D Hahahha inga roliga ställningar,bara diskussion om reumatikermediciner och jag kräks.



Nu ska jag sätta mig å se på dagens Hem till gården, mumma

2009-02-09 @ 16:32:05
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där hostan du har, jag rekomenderar "Bromxin" starkt.. Den fixar verkligen hostan på 1-2 dagar..

2009-02-09 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0