Nä men se på fan?! Det är ju Fredag!

Dagarna har ju en tendens att flyta ihop lite när man bara sitter hemma. Men idag känns det verkligen att det är Fredag! Det blir en Fredag i motionens tecken. Först ska jag till sjukgymnasten, ska träna idag för jag har bestämt att förkylningen kan fara åt helvete. Eftersom det är Fredag så betyder det också Innebandy ikväll vilket är nice. Det är SJUKT kul att spela innebandy.

I helgen har t o m jag lite planer, först imorgon blir det Bandy, IFK Nässjö spelar sin sista seriematch mot Edsbyn. Sen blir det hem fort som fan för syrran med familj kommer och käkar. Lutar faktiskt åt ett biobesök med imorgon kväll.

Sen jävlar ni på Söndag, då smäller det! Då är det pulkabacken som gäller med Alice! Vi ska försöka åka lite skridskor med, men det är inte helt lätt att hitta skridskor till en 5-åring. Så vet ni om några så ring mig :D

Nu måste jag försöka leta upp ett par shorts, vilket är så nära omöjligt som man kan komma, vart fan har jag lagt dom?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Nope, har aldrig hört talas om den, vad ska det vara för mirakel? Jag har också pulkadejt i helgen, med Emmy 5 år :-D Najs

2009-02-20 @ 13:54:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: e

hahahaha inget ont som aldrig har något gott med sig ;-D Japp,vi ska till sambons hemstad och träffa hans barndomsvänner. klart jag ställer på pulka :D

2009-02-20 @ 14:25:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

Brunetter rules. alltid.

2009-02-20 @ 17:50:16
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0