Men lägg på då!!! *Klick*

Morrn Morrn! Detta kan mkt väl vara sista inlägget innan datorn åker iväg ett tag! Vi får se helt enkelt vad som hinns med! Har pratat med Bergströmskan en stund nu! Givetvis tjafsar vi som vanligt. Eller som min storebror beskrev det, ni är som ett gammalt gift par! Ja ibland kanske.

Jag borde verkligen klä på mig och åka till stan, har lite ärenden att fixa på stan! Sen ska jag äntligen gå tillbaka till elit-göran! Han ska få massera min rygg lite idag! Ska bli gött. Vågar inte träna men lite massage borde jag nog klara av!

Medans jag pratade med Ema innan så hittade jag Utvandrarna! Den lånade jag för alldeles för länge sedan av bibliotket i Anneberg. Jag borde nog gå tillbaka med den idag! Får verkligen inte glömma det för jag är inte sugen på att betala pengar för boken :P

Spotify rullar idag med, just nu Viva la Vida med Coldplay! Gillar inte dom annars, men den låten har ngt speciellt ;)

Nu är jag lite sen så nu hinner jag inte skriva mer! Får se när det uppdateras igen!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

jag vill också ha spotify :(

2009-02-06 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0