Matlagar'n som glömde laga mat!

Ikväll var det matlagning i goda vänners sällskap! Men det slutade med att Jag kollade på när Linda och Hanna lagade mat. Bobo och Jocke cruisade mest runt. Men dom gjorde det bra iaf! Maten blev grymt god!

Sen när vi käkat så kollade vi på film, RocknRolla tror jag den hette, lite som Lock Stock and two smoking barrels, lite halv snurrig. Men den var helt okej den också! Hanna hade bakat kladdkaka med så vi svullade ordentligt ikväll. Är fortfarande mätt som fasen!

Sen när vi skulle gå hem, det var DÅ det hände! Det kommer en röd Hummer emot oss. Eftersom Anneberg är ett litet ställe så finns det bara en person som det skulle kunna vara. Det finns nämligen bara EN Hummer på sisådär 30 mils avstånd :P haha! Men det var inte den personen, det var Micke G! Han hade fått låna den av sin arbetsgivare. Så givetvis bjöd han in oss i denna äckligt dyra bil. Fiddelino som gillar bilar tackar ju inte nej utan glider lätt upp i framsätet! :)

När vi skjutast hem Ivan så säger Micke, vill du testa? Två sekunder senare sitter jag framför ratten på en Hummer H3! Det är precis uppe på samma nivå som en Ferrari eller Lamborghini! Så coolt vare! Tyvärr får jag nog säga, Karin släng dig i väggen :P haha!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

hahaha wow vilken grej, måste vara riktigt häftigt att fått köra en sådan maskin!

2009-02-13 @ 10:32:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Jag vet, skrek jävla nazibil här hemma i morse, hoppas inte grannarna hörde...Det var riktigt scary!

2009-02-13 @ 11:30:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVETLANA!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0