Martin den oövervinnerlige!

Har hängt hos Martin ikväll, vi gjorde något vi inte brukar ikväll. Vi körde frågesport. Nämligen Sverige-spelet. Jag blev snabbt påmind om varför vi aldrig spelar sådant. Han är totalt jävla omöjlig! Han vann varenda omgång. Inte för att låta uppblåst men sådana spel brukar vara min grej, typ TP osv. Ema som ska föreställa smart har ju aldrig vunnit över mig tex ;) Men Martin är definitivt min överman i dom spelen. Vi har spelat ihop i lag förr och då brukar vi vara grymma. Jag tar sporten och historian och han tar natur, kultur osv. Men idag var jag ju tvungen att möta honom.

Mitt ego krossades på sisådär en timme, sen ville inte jag spela mer.

Jävla Martin!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Iváno

lite dåligt med umgänge oss emellan!

2009-02-23 @ 23:34:50
Postat av: japanesen

det kunde ju varit värre. Du hade ju kunnat spela mot både Martin och Macce... :P

2009-02-24 @ 03:12:08
Postat av: Sverigekungen

Jag tycker du var ganska bra faktisk. När du är lika gammal som mästaren kanske även du kan Fänrik Ståls sägner av Runeberg och annat intressant.

2009-02-24 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0