Liveblogg från Emelie's

Tjolahopp bloggen!

Sitter hemma hos Emelie med henne och Ema! Det är filmen holiday på TV och gissa vilka två personer av kvinnligt kön som sitter och dreglar över Jude Law? Ibland börjar man undra om dom är helt friska faktiskt.

Vi har även haft vårt Ballerina-test. När vi hade smakat på alla sorter så stod original ballerinan som vinner. Detta efter att den kommit lika med mint-versionen. Jag höll på mint-versionen men jag får helt enkelt inte vara med och bestämma. Ni aaanar inte hur synd det är om mig!

Emli och jag har bestämt att vi ska åka till Marocko/Tunisien/Egypten, gärna medans Ema fortfarande är i Kina så att hon inte kan åka med :)

Det kommer bli grymt det här gott folk. Nu ska jag svulla i mig lite taco-chips! Fint de hörni!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Hahahah vi sitter och se exakt samma sak, dock käkar vi godis från Karamellkungen. Trevligt med lite värme, det kan du behöve-gör susen för en reumatikerkröpp!

2009-02-01 @ 23:12:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Japp,det svider fortfarande :-D Det tycker jag ni gör helt rätt i :D

2009-02-02 @ 00:08:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0