Lite glad blir man ju!

Nu har jag sorterat hela garderoben och lagt in ny tvätt som låg färdigt i mor o fars rum. Jag har kommit fram till en sak, det fanns en del i min garderob som jag faktiskt inte kan ha längre, det är helt enkelt för stort. Jag kan inte minnas när jag köpte en tröja med storlek L. Det känns rätt bra ändå. Visst jag är fortfarande som en tunna, men jag vågar knappt tänka på hur man såg ut för typ tre-fyra år sedan när jag inhandlade en del av kläderna som jag hittade i botten av garderoben idag. Som tur är har jag en storebror som kanske kan ta över ngra t-shirtar och Piké tröjor. Inte för att han är tjock. Han är bara helt enkelt större än jag :P

Med den insikten så blev fiddelino på mycket bättre humör, så nu ska jag vandra ner, ta en dusch, käka lunch innan House börjar! Det måste man ju kolla på :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0