Kväll igen!

Trodde faktiskt att jag var på väg att må lite bättre med den här förkylningen. Sen var jag hos Elit-Göran idag och han förklarade för mig att om man tar Arava och får mina symptom borde jag bli inlagd direkt för det kan ha DÖDLIG utgång om jag låter det vara. Gissa vem som ska ringa farbror doktorn imorgon? jo jaag! Även om man är deppig ibland så är jag inte sugen på att dö. Kul att dom berättar det för mig! Jävla idioter.

Har hängt med Emma en sväng i eftermiddag, Emelie kom en stund med och vi käkade lite kladdkaka! Som vanligt var Ema stressad till tusen så det blev bara en två timmar eller ngt. För er som inte vet så måste man boka tid med Ema för att leka med henne, min tid idag var mellan 16-16.45. Men jag fick lite övertid faktiskt. Imponerande va? ;)

Imorgon ska man tydligen till Bryggeriet! Emli och jag ska käka där klockan 19! Blir nog trevlans, Ema ska nog ansluta senare på kvällen så vi får säga hejdå innan hon överger oss i tvåååå långa månader! Emli och jag bestämde nog nästan vecka för resan idag, lutar åt veckan innan Ema kommer hem eller samma vecka! Mest för att reta Ema då ;) haha!

Nu ska jag slappa en stund innan det är dags att styra Karin mot staden igen och hämta Morsan på jobbet! Fifäään.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Och så säger jag det igen, JÄVLA AMATÖRER. Fidde nu får du sparka turken och byta läkare! Det är ju farliga saker ju.

2009-02-10 @ 22:03:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

hörrö, jag tycker det verkar oerhört onödigt om du skulle kola vippen. Världen skulle bli mycket tråkigare.



Håller med föregående talare: BYT LÄKARE OMEDELBART!!!



Krya på dig

2009-02-11 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0